www.islamastrolojisi.com "Adalet denge ve huzurun temelidir"

FATİHA EYLEM MANİFESTOSU www.islamastrolojisi.com
1-Etiklik (Eunsü)
2-Müteşekkirlik(Elhamdü)
3-Vicdanilik(ErRahim)
4-Sorumluluk(Yewmiddin)
5-Tevhit(İyyakena)
6-Meşru hedef ve Umutvar olmak(Sırat-ıMustakim)
7-Kimseyi taklit etmemek ve kendin olmak, samimi olmak(Gayrilmağdubi) #KABENİNHAYATŞİFRELERİ KİTABIMDAN ALINTIDIR...

21 Şubat 2017 Salı

MAARİF VAKFI DEVREDİLEN FETÖ OKULLARINDA NASIL EĞİTİM VERECEK?

1992-1995 yılları arasında İngilizce öğretmeni olarak görev aldığım ve Kazakistan'a görev yaparken "Amerika'yı Övün" fetvası yüzünden ayrıldığım yapı FETÖ'nün 1995'ten beri ABD'nin ve Britanya'Nın ajanı olarak görmüş ve tehlikeli büyümelerinden endişe etmiştim.

Oysa Kazakistan'a giderken büyük bir sevinç ve aşkla gitmiştim, oarada İslam davası için çabalayıp Allah izin verirse son nefesimi orada vermek hicrette ölmek istiyordum. Çok ama çok zor şartlarda görev yapmıştık. 1993 yılında temiz içme suyu dahi bulunmayan Atyrau'daydım. Bu zorlukların hiç biri önemli değildi önemli olan dava idi. 

Ancak 1994 yılının sonunda "Amerikayı ve Kapitalizmi Kazakistanda övün" fetvası Gülenden geldiğinde dünya başıma yıkılmıştı çünkü ben komünist kökenli ve ABD ve Kapitalizmi zerre kadar sevmeyen biriydim ve cemaatten ayrılma kararı aldım. Kazakistan evlendiğimde eşimle beraber ilk yuvamızı kurduğumuz yerdi. İlk evladıma eşim burada hamile kalmıştı, ilk evimiz yığınla anılar vardı, arkadaşlarım samimi ve iyi idi Kazak öğrencilerim harika prılpırıl gençlikti. 

Tren garındaydık, öğrencilerden bazıları ve bazı arkadaşlar uğurlamaya gelmişti, onlar beni ailevi nedenlerden dolayı dönüyorum sanıyordu,  önce Rusya Federasyonuna trenle gidecek sonradan da İstanbul'a uçacaktık(O zamanlar en yakın Rus şehri Astırhan'dan İstanbul'a Uçak seferleri vardı, Atyrau'dan yoktu). Trene bindiğimde ve tren yavaş yavaş gardan ayrılırken ve ilk evimiz kaybolurken kendimi ağlarken eşimin elini beni teskin etmek için elimin üzerinde buldum. Sadece bir fetva hayatımı değiştirmişti. Benim ilkelerim vardı ve bu ilkeler beni ben yapan unsurlardı. Bunlardan biri de kan emici ABD ve Britanya'ya karşı durmak ve duruş sahibi olmak vardı. Oysa Gülen bu fetvasıyla İslam değil ABD ve emperyalizm için çalıştığını kanıtlıyordu.

Yurt dışında görev alacak öğretmen arkadaşlar idealist olmalılar, Ay yıldızı temsil ettiğinin bilincinde olmalılar, maaş değil gönül öğretmeni olmalılar, anne gibi olmalılar, ülkeleri ve insanlık için gitmeliler oraya. Gittikleri ülkelerle gönül köprüsü olacaklarını bilmeliler.

Peki Maarif Vakfı öğretmen alımında bu kriterlere ne kadar dikkat ediyor?

Gidecek olan öğretmenlerin ülkelerine, ayyıldıza, devletine ve insanlığa olan bağlılıklarına mı bakıyor yoksa formasyon eğitimlerine mi sadece?

Ülkemizdeki öğretmenlerin bir çoğu Doğu ve Güneydoğu Anadolu'ya bile gitmek istemezken ve görevlerini anne gibi yapmaktan uzak bir soba bile yakmayı bilmeyen Laptop öğretmenleri mi yollanacak oraya? Yoksa bu öğretmenler gitmeden önce yoğunlaştırılmış bir seminerden en az 3 gün günde 10 saat eğitimden ayrıca geçirilecek mi? Vallahi cidden merak ediyorum bu soruların cevabını?
Maarif Vakfı gönderilecek öğretmenlere gittikleri ülkelerin inanç, görgü kuralları değer yargıları hakkında donanımlı bilgi verecek mi?

Fetö okullarının dünya üzerinde Amerikan ve İngiliz Emperyalizmine hizmet ettiğini Fetöcüler dışına herkes biliyor, bu okullar Türkiye'ye devredildikten sonra oaralarda gönül köprüsü olabilmesi için mutlaka ama mutlaka idealist ve hayatlarını ülkelerinin davasına adamış yardımsever, diğergam insanlardan karakter testleri yapılarak gönderilmeli. Bir tek formasyona bakılması eğitim yönüyle elealınabilecek bir konu ama kişilik ise ülkemizin tanıtımına katkı sağlayacak. 
Allah Maarif Vakfının yar ve yardımcısı olsun. 

İnşallah yapılması gereken her şeyi düşünürler ve başarılı olurlar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.